اشتیاق عشق...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : reza

شب را سپری می کنم تا در گذر لحظه هایم،

.......... 

نگاهم بر زیبایی نگاهت خیره گردد و من باشم و چشمان تو و اشتیاق عشق

...........

از حصار افکار پریشانم می گریزم و می روم،

تا به روزی که دستهایمان به هم آغوشی هم برسند

تا به روزی که به بها و بهانه عشق،

تنمان کنار هم آرام گیرند.

...........

می روم تا در پی من گامهایم،

آرزوی با تو بودن را به تصویر بکشند.

 

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت22:42---6 مهر 1392
مرسی رضــآ

ونوس
ساعت22:27---27 شهريور 1392
سلام رضا جان وب خوب باحال و جالبی داری امیدوارم همیشه موفق باشی خوشحال شدم به وبت اومدم
اومدم وبتدیگه نیازی به کشتنم نیست


سارا
ساعت19:48---8 شهريور 1392


בِلــــَـ♥ــҐ تَنگــــــــــ مے شــَפَב



بَراےِ פֿــُـطـפطِ صـפرَتـــــــِـــــ تــ♥ــפּ



בِلــــَـ♥ــҐ تَنگــــــــ مے شــَפَב



بَراےِ گرمـــــــے نِگاـہـَتــــــــــــ تـــــــפےِ این ωـَرمـــــــا



בِلــــَـ♥ــҐ تَنگــــــــــــ مے شــَפَב



براے لــَـبـפֿـَنـב ـہـاے شیـریـنـَتــــــــــــ



בِلــــَـ♥ــــــــҐ . . .



◄◄◄آہ בِلــــَـــــ♥ـــــــҐ از تــ♥ــפּ בَωـتـــــــــــــ بــَرבار نیـωـتـــــــــــــ




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان